Apple öyle bir hamle yaptı ki kullanıcıları kısmende olsa üzdü. Yeni yayınladığı mobil işletim sistemi İOS 7 ile dikkatleri üstüne çeken Apple yeni işletim sistemini kullanıcılarına sunmuştu. İşletim sistemini beğenmeyen kullanıcılar Apple firmasına başvuru yapıp eski İOS sürümü olan 6.1.3 ya da 6.1.4 e dönebiliyorlardı. Apple yeni hamlesi ile kullanıcıların bu hakkını da ellerinde alıyor ve İOS 7 ye geçen kullanıcılar işletim sistemini kullanmaya mecbur kalıyor.


Yeni işletim sistemi İOS 7 incelemelerde de görüldüğü gibi 200 kadar yeni uygulama ve özellik mevcut. Fakat bu yeni işletim sistemini her kullanıcının beğenmesi mümkün değil tabiki de. Bu nedenle kullanıcılara önerimiz İOS 7 ye geçmeden önce incelemeleri izlemeleri ve ona göre bir karar vermeleri.


Geri dönüş için kullanılan ipsw dosyası ve Apple izinleri şu an için iptal edilmiş durumda. Bu nedenle İOS 7 yi yükleyecek arkadaşarın dikkatli olması önerilir. Tanıtımlardan sonra yüklemek şu an için en mantıklı yol görünüyor. Böylece pişman olmadan İOS 7 yi rahat bir şekilde kullanabilirsiniz. :)

0 yorum :

Yorum Gönder

 
2013 - 2014. Yazıların Tüm Hakları Saklıdır. Düzenleyen : Anıl ALTUN