Kendini Türkiye'nin en büyük e-ticaret sitesi olarak gören ve bir e-Bay yapımı olan gittigidiyor.com bazı değişikliklere giderek Avrupa da alışveriş konusunda hem sıralamasını yükseltmek hem de kullanıcılara daha fazla destek olabilmeyi amaçlıyor.

gitti gidiyor 2

Bunu yapabilmek için ve e-Bay'a olan bağlılıklarını gösterebilmek için logosunu değiştiren gittigidiyor.com yaptığı reklam filmiyle de dikkatleri üzerine çekmeyi başardı. Şu anda 9.5 milyon üyesi bulunan gittigidiyor aylık ortalama 27 milyon ziyaretçi ve 12 milyon tekil ziyaretçi sayısı ile rakiplerine fark atıyor.
Şimdi gittigidiyor.com'un yeni logosu ve reklam filmine bir göz atalım ve bu denli yüksek ziyaretçi sayısına ulaşan bu e-ticaret sitesinin ileride gerçekten de hedeflediği seviyeye ulaşıp ulaşmayacağını takip edelim. :)

gitti gidiyor

1 yorum :

 
2013 - 2014. Yazıların Tüm Hakları Saklıdır. Düzenleyen : Anıl ALTUN