Sorunla karşılaşmak oldukça nadir. Eğer orjinal bir Windows sistemi kullanıyorsanız karşılaşma imkanınız hiç yok hatta. İşletim sistemleri kuruldukları zaman içerisinde yani yeni sistemin oluşturulma aşamasında bir birim oluşturulur. Bu birimin boyutu 100 MB tır. 100 Mb lık bölüm işletim sisteminin açılması ve hatalardan kurtarılması için bazı gerekli bilgileri içinde barındırır.


Fakat yeni işletim sistemi kurulumlarında ya da orijinal olmayan, kopya olan işletim sistemlerinde "Sistem Ayrıldı" diskini görmeniz mümkün. Böyle bir durumda bunu gizlemenin şu an için en bilindik yöntemi Disk Yönetimine girip "Sistem Ayrıldı" diskinin harfini silmek.

Bu işlem sonrasında otomatik olarak sürücümüz gizlenecektir. :) Adım adım resimlerden yararlanarak işlemi uygulayabilirsiniz.




2 yorum :

 
2013 - 2014. Yazıların Tüm Hakları Saklıdır. Düzenleyen : Anıl ALTUN